Září 2017

Thinspo

30. září 2017 v 10:00 THINspirace
Pár motivačních fotek Usmívající se






28. a 29.9.2017

29. září 2017 v 21:30 Moje jídelníčky
28.9.:

Snídaně:

Svačina: banán

Oběd: zeleninová tortila

Svačina: nektarinka, cappuccino, 2 čtverečky čokolády Nerozhodný

Večeře: okurky, eidam, pufované plátky

Pohyb: 18 kilometrů procházka



29.9.:

Snídaně:

Svačina: káva s mlékem

Oběd: šopský salát

Svačina: pomeranč, jablko

Večeře: 4 plátky, ředkvičkovo-pažitková pomazánka

Pohyb: 4 kilometry chůze, 2,8 kilometru běhu



Zase spousta sacharidů - nevím moc jak proti tomu bojovat, bez nich se moc nedokážu soustředit Zamračený Vím že by pomohlo víc bílkovin, ale maso jím minimálně, takže tam to moc nenadeženu...

25.9.2017

25. září 2017 v 18:45 Moje jídelníčky
Snídaně: activia bílá 180 g, müsli, 1/2 banánu, hrstka sultánek


Svačina: Fit-day 15 g prášku


Oběd: pracovní Nerozhodný Byli jsme v indické, tak jsem si dala nějakou jejich "specialitu" - brambory se špenátem a rýží Smějící se

Svačina: ananas

Svačina2: pomeranč

Večeře: kanapky s Gervais a rajčaty, posypané provensálským kořením (teprve jsem si to nachystala, budu jíst až později)

Pohyb: 2,5 km rychlé chůze


Co se týče oběda - to pondělí je nejhorší, míváme něco jako povinné společné obědy v rámci teambuildingu a z toho se moc nedá vykroutit Nerozhodný Tak se aspoň snažím zvolit co nejlehčí variantu a jíst tak abych byla sytá ale nesnědla toho zbytečně moc...

Jak jste si možná všimly, mým hlavním problémem je závislost na sladkém (a to se teď dost krotím!). Mívám období kdy to jím prakticky na kila, teď zrovna mám to střídmější kdy toho jím o dost méně. Snažím se čokoládu a další sladkosti nahradit ovocem ale pořád to není ono a příjem sacharidů mám o dost vyšší než by měl být, naopak bílkoviny mi dost chybí a musím si je aspoň nějako doplňovat produkty Fit-day. Nevím moc jak se té své závislosti zbavit - co jíst, abych neměla na sladké tolik neodolatelné chutě...? Poradíte? Usmívající se

23.9.2017

23. září 2017 v 16:40 Moje jídelníčky
Dnešek zatím není kompletní, ale protože se sem už asi večer nedostanu, dám sem aspoň co zatím mám.

Snídaně:

Svačina: banán

Oběd:

Svačina:

Moje dietka

23. září 2017 v 14:15 Moje jídelníčky
Co tedy plánuji jíst?

Hlavní je pro mě naplánovat si jídlo dopředu - jinak pak ve velkém hladu sáhnu po čemkoli. Když jsem ve stresu, tak to odnáší čokoláda, a to bohužel ve velkým. Myslím že v posledních měsících bych ji mohla počítat na kila... Zamračený

Prvním krokem pro mě bude naučit se nad jídlem trochu přemýšlet, naplánovat, připravit... Záměrně se nepouštím hned do počítání kalorií, protože to pro mě bylo vždycky tak trochu stresující. Teď je pro mě nejdůležitější přestat přibírat, takže nejdu hned do nějaké drastické diety - radši pomaleji, ale vytrvale. Takže v prvním kroku sem budu aspoň všechno jídlo fotit, ať vidíte kolik toho je a ať i já se nad tím musím sama zamyslet - přece jen se lépe fotí zdravé a zajímavé jídlo než první co doma najdu Mrkající

Ráda bych se taky naučila jíst tak, abych si dokázala to jídlo maximálně vychutnat i při minimální porci. Ano, pokud vím že k večeři bude jen to co mám na talíři, jsem nucena si to vychutnat, protože víc už nebude. Poslední dobou jsem jedla dokud jsem měla hlad a mnohokrát i potom, protože to prostě bylo na stole. Tomu už je teď konec!

Sama moc dobře vzpomínám na dobu, kdy mě několik hodin trápil hlad, pak jsem si dala zaslouženou trochu jídla a... bylo to snad to nejlepší co jsem kdy jedla!

Až se naučím trochu to plánování a chystání jídla a zjistím jak na tom jsem s vůlí, pustila bych se ráda do nějaké té výzvy. Nejsem proti párdennímu omezení příjmu na minimum nebo třeba jednodennímu půstu, ale déle bych do toho asi nešla - přece jen je pro mě zpomalení metabolismu dost velký strašák... Nerozhodný

Takže pro začátek: budu se soustředit na to co jím a hodím vám sem vždy fotku - ať to můžete posoudit a já ať se nad tím musím trochu zamyslet a připravit něco za co se nebudu stydět.
A dál? Až se naučím toto, ráda bych se trošku posunula, ať mi to dosažení cíle netrvá tak dlouho. Jaké máte tipy? Jak hubnete vy? Usmívající se

Něco o mně

23. září 2017 v 13:35 Něco o mně
Říkejte mi Sophie. Je mi 24 let, měřím cca 172 centimetrů a vážím... no, to by mě taky zajímalo. Měla jsem dříve spíš křehčí postavu (v rozmezí 50-54 kilo), před rokem se to vyšplhalo nad 55 a aktuálně jsem někde nad 60, tipuji 62-65. Měla jsem teď stresovější asi 4 měsíce (zčásti pravda, zčásti výmluva - omlouvám si tím svou neschopnost) a projevilo se to na mně tak, že po stoupnutí k zrcadlu jsem se rozhodla, že s tím už musím něco udělat.

Mým prvním cílem je dostat se na 57. Je to taková pomyslná hranice, kdy na tom budu asi jako před létem. Druhým cílem je vidět na váze 54, abych měla váhu jako před lety, kdy mě pan X poznal. A pak? Ráda bych se dostala spíš k té nižší hranici, cca 50-52 a na tom si váhu udržela. Nepotřebuji hubnout nijak do extrémů, ale současná situace je pro mě neúnosná.

Myslím že ani nepatřím mezi klasické pro-ana, které se podporují vzájemně v několikadenní hladovce. Sama znám svůj organismus a vím, že nejlepší pro něj na hubnutí je jezení často, ale malých (ideálně co nejméně kalorických) porcí. No a pak samozřejmě pohyb. Přesto se ale můj denní příjem dá těžko počítat mezi zdravé hubnutí... Pro-ana světem jsem si už prošla (bohužel ani ta dřívější váha nebyla důsledkem skvělého spalování) a rozhodla jsem se sem po letech vrátit, i když už trochu víc "free".

Jeden z hlavních důvodů proč budu mít asi občas horší jídelníček je ten, že za žádnou cenu nechci prozradit okolí že hubnu. Okolí si mě pamatuje spíš jako tu štíhlou (ta kila navíc za předchozí měsíce zatím celkem skrývám) a já se navenek tvářím že postavu moc řešit neumím (ach my ženy). Navíc pózou "bacha hubnu" spíš upozorním okolí na svá čerstvě nabraná kila. Druhým důvodem je můj muž - před ním se raději budu tvářit že nemám tolik hlad, ale těžko mohu doma odvažovat jídlo pro sebe když máme třeba společnou večeři. On mě sice dost podporuje, ale zrovna u hubnutí si nejsem jistá jestli by ta jeho podpora byla správným směrem. Spoustu věcí řekne spíš žertem, ale hubnutí je pro mě dost citlivé téma... Obecně jsem spíš člověk který nerad mluví o tom co dělá, ale radši pak ukáže výsledky. Ráda bych aby tomu bylo i při hubnutí, takže jediné zasvěcené tu budete VY Líbající Okolí by mělo vidět až ten výsledek, ne tu dřinu.

Jinak ještě k mému muži (pan X) - když jsme se poznali, měla jsem o těch cca 10 kilo méně. Sám se nedávno vyjádřil že "má rád hubený holky" a i když tvrdí že mě "bere takovou jaká jsem", tak bych se mu ráda líbila. Je to tedy jeden z lidí, pro kterého bych ráda zhubla. Druhým člověkem (nebo prvním?) jsem já. Jsem sama sobě jediným člověkem se kterým jsem od začátku až do konce, kterého denně vídám v zrcadle, kterého oblékám,... za kterého jsem zodpovědná a u kterého mohu ovlivnit vzhled jeho těla. A radši si pořádně máknu a budu spokojená než další roky jenom nadávat nad svým vzhledem. Jak praví jedno motto: "Vteřinu na rtech, roky na stehnech".

A další pro koho hubnu? Pro své oblečení ve skříni, ze kterého velkou část neobléknu a z toho zbytku mi už je většina obtažená. Ne, nechci nakupovat vše ve větším, radšisi zhubnu do toho svého. Hubnu taky proto, abych si trochu zmenšila roztažený žaludek - v hubenějším období mi stačilo míň jídla abych byla sytá. Teď mám pocit že pořád jím a kromě do postavy to leze taky pěkně do peněženky. A v neposlední řadě hubnu pro VÁS, abych vám mohla být motivací.

Jak jste na tom? Máte někdo společné cíle, zážitky,...? Usmívající se