25.9.2017

25. září 2017 v 18:45 |  Moje jídelníčky
Snídaně: activia bílá 180 g, müsli, 1/2 banánu, hrstka sultánek


Svačina: Fit-day 15 g prášku


Oběd: pracovní Nerozhodný Byli jsme v indické, tak jsem si dala nějakou jejich "specialitu" - brambory se špenátem a rýží Smějící se

Svačina: ananas

Svačina2: pomeranč

Večeře: kanapky s Gervais a rajčaty, posypané provensálským kořením (teprve jsem si to nachystala, budu jíst až později)

Pohyb: 2,5 km rychlé chůze


Co se týče oběda - to pondělí je nejhorší, míváme něco jako povinné společné obědy v rámci teambuildingu a z toho se moc nedá vykroutit Nerozhodný Tak se aspoň snažím zvolit co nejlehčí variantu a jíst tak abych byla sytá ale nesnědla toho zbytečně moc...

Jak jste si možná všimly, mým hlavním problémem je závislost na sladkém (a to se teď dost krotím!). Mívám období kdy to jím prakticky na kila, teď zrovna mám to střídmější kdy toho jím o dost méně. Snažím se čokoládu a další sladkosti nahradit ovocem ale pořád to není ono a příjem sacharidů mám o dost vyšší než by měl být, naopak bílkoviny mi dost chybí a musím si je aspoň nějako doplňovat produkty Fit-day. Nevím moc jak se té své závislosti zbavit - co jíst, abych neměla na sladké tolik neodolatelné chutě...? Poradíte? Usmívající se
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jess Jess | Web | 26. září 2017 v 9:10 | Reagovat

Máš tam mega sacharidů a málo bílkovin, co někam třeba na snídani vecpat nějaké bílky, na oběd kuře a na večeři třeba syrečky? Všecko to má málo kCal, ale hodně zasytí a při dietě jsou proteiny důležitý. S tím sladkým nevím, sama ho jím. :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama