3. a 4.10.2017

4. října 2017 v 16:01 |  Moje jídelníčky
3.10.:

Snídaně: Ovesný dezert

Svačina: smoothie Fit-day 15 g prášku

Oběd: v práci Nerozhodný - Těstoviny s mozarellou a bazalkovým pestem

Svačina: jablíčko + 8 piškotů

Večeře: kuskus s nakrájenou mrkví, rukolou, dýňovými semínky a troškou šmakouna

Pohyb: 3,5 km procházka



4.10.:

Snídaně: smoothie Fit-day 15 g prášku

Svačina: ovoce

Oběd: kuskus (ze včera) se zeleninovým salátkem + 3 snacky s ementálem a dýňovými semínky (ta věc v přihrádce uprostřed zeleniny Smějící se)

Svačina: zatím káva + 4 kostičky čokolády

Večeře: ???

Pohyb: ráno 2 km plavání (šla jsem v 6 na bazén), odpoledne 2,5 km procházka



Jinak první týden jsem se zaměřovala hlavně na to, abych sem mohla dát jídlo a nestyděla se za to (ne vždy se podařilo O:-) ), teď jsem se chtěla taky trochu zaměřit na pohyb. Ne že bych se normálně vůbec nehýbala, ale přišlo mi vhodné si dát nějaké předsevzetí a objektivně pak zhodnotit jak se dařilo. Proto jsem si dala za úkol během týdne mít alespoň 4 sportovní aktivity - může to být běh, plavání, ale klidně i chůze, pokud to bude aspoň 5 km v kuse (takže tam nepočítám takové to "prošla jsem se po městě", ale fakt cílenou chůzi - ne každý den mi je úplně do běhu, nicméně chodit umím a od těch pěti km si myslím, že už tam je i nějaký energetický výdej). Případně může jít i o jinou sportovní aktivitu, fantazii se meze nekladou Usmívající se.

Čtyři sportovní aktivity mi přijdou tak akorát, protože občas jsme celý víkend pryč (ne moc často, ale občas jsme třeba u příbuzenstva) a i tak mám jeden den "rezervu", kdyby mi to nějakého důvodu nevyšlo. Pokud se mi toho zadaří víc, budu jen ráda Mrkající Ale nechci se stresovat předsevzetím, které by mi mohlo po týdnu ztroskotat, takže si dám radši nižší cíl o kterém vím, že jsem schopna ho s trochou vůle plnit...
Vždycky bych si ty aktivity zapisovala do tabulky k jednotlivým dnům a pak to v neděli večer hodila do samostatného článku, ať je v tom pěkně přehled...Usmívající se
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nika Nika | E-mail | 4. října 2017 v 17:08 | Reagovat

LíbísemiTvoje jídelníčky. Spousta holek tuplánuje hladovky a nakonec napíšou,že se bohužel přežraly. To Ty je strčíš do kapsy, žaludek se Ti pomalu stáhne a o vánocích si na Tebe budou lidi ukazovat jak budeš hubená. Držím všechny palečky.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama